PROJEKTIT

IMG_4127Kamarimme toteuttaa vuoden aikana lukuisia erilaisia projekteja mm. yleisötapahtumia, kilpailuja ja hyvätekeväisyyskeräyksiä.

Projekteissa työryhmien jäsenet pääsevät hyödyntämään koulutuksista opittuja teorioita käytännössä ja saavat näin ollen arvokasta kokemusta mm. projektien vetämisestä, aikataulutuksesta ja markkinoinnista. Projekteissa on usein mukana myös alueemme yrityksiä, jolloin jäsenistö saa korvaamatonta tietoa paikallisista sidosryhmistä sekä yrityselämästä.


PAIKALLISET PROJEKTIT

Vuonna 2018 toteutimme seuraavat projektit:

Business Impact

Business Impact on laadukas businesstapahtuma, joka yhdistää yritysmessut, seminaarin ja koulutukset. Messutapahtuma tuo yhteen alan vaikuttajat ja tarjoaa kävijöille mahdollisuuden tutustua ratkaisuihin, jotka ovat kestäviä vielä tulevaisuudessakin.

Vuonna 2018 teemana oli Tulevaisuuden Koti ja Rakentamisen Trendit. Puhujavieraana oli mm. Suomen Kauneimman kodin tuomarinakin toiminut arkkitehti Sini Rainio. Tapahtuma järjestettiin Raision Kaupunginkirjastossa.

Katso lisätietoja projektin omilta sivuilta: Business Impact

 

Love Raisio – Love Naantali

Näkyvyysprojekti, joka yhdistyy vahvasti Naantali-Raision nuorkauppakamarin brändin kehittämiseen. Tuodaan esille Raision ja Naantalin kaupungit sekä alueen yritykset ja tuodaan tunnettavuutta Raisio-Naantalin Nuorkauppakamarille.

Molemmille kaupungeille on oma itsenäinen aliprojektinsa: LoveNaantali ja LoveRaisio.

Katso lisätietoa LoveNaantali -projektista.

love_raisio_naantali-01

AIKAISEMMIN TOTEUTTAMIAMME PROJEKTEJA

Aikaisempina vuosina Raisio-Naantalin nuorkauppakamari on julkaissut mm. Naantalin Palvelukartan yhdessä paikallisten yrittäjien kanssa. Palvelukartta on Naantalin seudun ja saariston rengastien palvelu- ja turistikartta.

palvelukartta


VALTAKUNNALLISET PROJEKTIT

Tuhat nuorta johtajaa

Kampanjan tavoitteena on tarjota tuhannelle nuorelle tilaisuus seurata johtajan työpäivää. Johtaja antaa nuorelle esimerkin siitä, millaista johtajuutta ja taitoja työelämässä tarvitaan. Nuorelle päivä on henkilökohtainen haaste ja mahdollisuus saada eväitä oman työuransa rakentamiseen.

Lisätietoja: http://1000nuortajohtajaa.fi/

logo-sininen-tausta_s1200x630_q80_noupscale

Tuottava idea

Tuottava Idea -kilpailu on Suomen Nuorkauppakamarit ry:n järjestämä kilpailu, jonka tavoitteena on edistää innovointia sekä nostaa esiin uusia liikeideoita ja korostaa niiden merkitystä yhteiskunnallisen kehityksen avaintekijöinä. Kilpailun tavoitteena on myös nostaa yrittämisen yleistä arvostusta ja korostaa uusien ideoiden ja riskinoton merkitystä kansantalouden kasvun ja maamme hyvinvoinnin lisäämiselle.

Lisätietoja: http://www.tuottavaidea.fi/saannot-ja-toimintaohjeet

tuottava-idea